lauantai 5. lokakuuta 2013

Kuvallista ilmaisua perjantaisin

Tässä pari tuotosta ensimmäisiltä kuvallisen ilmaisun tunneilta, eli viikko sitten:



Tein akvarelliteoksen käyttäen lintukuviota.


 Tässä kuvio, jonka olin piirtänyt markkinoinnin tunneilla. Tämä versio on hiilellä piirretty. Tästä voisi tulla vaikkapa uusi printti.


Eilen olikin aika poikkeuksellinen päivä. Järjestelimme koulua avoimia ovia varten. Jakaannuimme useampaan ryhmään, joista yksi teki powerpoint-esitystä, toinen teki sarjakuvaa seinälle, ja kolmas suunnitteli seinäkankaiden ja muiden tuotteiden esillepanoa käytävillä. Aluksi olin, tai yritin olla, sarjakuvaporukassa. Jossain vaiheessa siirryin auttamaan esillepanoporukkaa. Jouduin vähän niin kuin tekemään visualistien hommia, mikä ei kyllä alkuunkaan ole minun alaani. Minulla ei ole kerrassaan minkäänlaista visuaalista silmää. Kotonakin vaan asettelen nättejä esineitä hyllyn reunalle, ajattelematta yhtään, miten hyvin ne sopii yhteen. Kun opettaja kysyi, onko tämä asetelma hyvä, heitin vaan arpomalla joo tai ei. :D
Maanantaina näemme, tarviiko vielä muuttaa järjestystä.
En kyllä ikinä pärjäisi visualistien koulutuksessa, sisustusalasta puhumattakaan. En ole koskaan ollut kiinnostunut sisustamisesta, sanan varsinaisessa merkityksessä. Ihan vaan käsillä tekeminen on minun motiivini.

2 kommenttia:

  1. Mukava postaus, ja upeat työt. Tykkään varsinkin tuosta lintuakvarellista, ihan sun näköinen :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista